en pizzabagare här bor i staden, han bakar pizzor mest hela dagen, han bakar stora, han bakar små, han bakar några med köttfärs på...

Siesta är något som ska införas på alla jobb i Sverige. Bland de skönaste som finns är väl att ta en lite tupplur? Nu är jag en riktigt sömntuta redan men jag är skapligt morgonpigg desto tröttare på kvällarna (förutom när jag är på fest :-)
det är lite värre när man sover sen siesta för man är sååå trött
då blir det till att vara vaken halva natten.
Den som sover syndar inte sägs det... vem fan vet det egentligen?

bra grejer denna fredag:
fikat med Tina från Falun
hälsat på mina 7 av mina ex (förra jobbarkompisar alltså)
ett kort möte med en restaurangägare
sen jävla siesta?!?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Tina från Falun, men nu på visit i Västerås

Igår hade vi väl vårt snabbaste möte nånsin, o babblet fanns där ändå. Vi gjorde små konstateranden om oss och vårt liv. Och skulle vi röja runt under fredagsnatten........not. Det blev ju soffan, ska fan ut i det här skitvädret....



Kram

2008-07-12 @ 08:44:16
Postat av: annica

Röstar ja för siesta på alla jobb! skulle jag verkligen behöva på mitt :S

2008-07-12 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0