MAMMA MIA - vilken film - jag som alltid har älskat ABBA



jag som alltid har varit ett stort fan av ABBA gick naturligtvis på filmen. Någon gång ska jag se musikalen. När Björn och Benny gör något så gör dom det ordentligt. Jag är helt såld efter att ha sett filmen. Musiken gör att jag vill ställa mig upp och dansa i biosalongen. Jag skrattade, sjöng och tamefan så kom det lite tårar. Meryl Streep sjunger som hon aldrig gjort något annat i hela sitt liv. Filmen är sevärd. Du kan inte låta bli att gunga till musiken. Gör det, njut!!! Vem glömmer ABBAS musik? tror knappast någon gör det, en har etsat sig fast i mitt minne. Mina favoriter av sångerna är: Mamma mia, Does you mother know, Dancing Queen och Money money.

Kolla det här smakprovet från filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=bCmOWYbmr4k



Lina Maria Nilsson och jag var på bio



lite försnack



sen vare dax att bege sig hemåt



inge party den här helgen

bra grejer idag:
sovit som en gudinna
rensat papper
fått rå om min febriga och förkylda dotter
en snabb skymt av en riktig goding.... hehe
en trevlig biokväll med Lina Maria Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0