Slagborr behövs till fem stycken hål, någon som borrar utav helvete?

Borra är inge kul, fast står någon bredvid som funkar det genast bättre. Just nu har alla semester och jag vill borra upp lite grejer i mitt hem. Jag har ingen lust att köpa mig en borr. Fast i o f s skam den som ger sig kanske skulle dra ner till Clajjan och investera en borr :-)

bra grejer idag:
promme med Marianne
tvättat några fönster
grillat med grannarna, kyckling, tzatsiki och sallad
solat med alla barn på gården
Molly är piggare
läst om kommunallagen....hmmmm



efterrätt är ett måste



Nellie käkar lite bågar



Kommentarer
Postat av: Vania

Läs min blogg idag sötnos :=)

2008-07-18 @ 09:57:37
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0