Stockholm i mitt hjärta



Lena är sugen på ett glas vin



och jag på en kall öl



jaha då var vi äntligen här



Lena och jag sprang på en gammal barndomskompis (Stefan Pettersson) från Gideonsberg, till IFK Göteborg och sent vart det Ajax. Här med tre utav barnen



det blev en kall cider



och jag tog en kall öl



här är förberedelserna i full gång



Anders Lundin



pressen är uppe precis före sändning



Anders L



Babsan



Peter Jöback och Eva Dahlgren



Jennie let me love you



Sanna Nielsen



Empty var det knappast på allsången




still going strong



det är ös vill jag lova



Magnus Uggla är min stora favorit



han är kung inte bara i baren



två trallande jäntor



Eva  Dahlgren



EMD gör ett extranummer, "let me entertain you"



och det var ett jävla drag



visst är det så: Stockholm i mitt hjärta

bra grejer idag:
varit på Af, han trodde stenhårt jag skulle få jobb snart :-)
Allsång på Skansen med min allra äldsta vän
guuuuud vad jag fick sjunga.....




Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Halleluja baby, jag kände på mig att du var där just igår...usch nu blir jag "ädd"....



O ni verkar ha haft kanonplatser, eller zoomade du hårt med kameran....



Nu är du med i "Vi-som-varit-på-Allsång"-klubben :-)



Puss o Kram

2008-07-02 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0