tacka vet jag - IPREN den intelligenta värktabletten

jag som bara har ont i huvet, jag tar två Ipren TUR jag inte är ryska då hade det blivit starkare preparat. Jaha då är friidrottsvärlden skakad igen, för vilken gång i ordningen??? De skriver att liknande skandaler kan undvikas i framtiden tack vare ett system som testats på våra svenska stjärnor. Nu tror jag att det går att hitta kryphål där med. Jag är glad att våra svenska stjärnor håller sig ifrån dopingen. Positivt att de försvinner före OS i alla fall, så de inte hinner ta medalj.





träligt idag:
huvudvärk hela dagen, migränliknande
facket har agerat MEN de kommer inte pengar förrän 7 augusti, runt 8 000,
det är katastrof att vara arbetslös
besökt AF, till vilken nytta? när det går att sitta hemma och vara superaktiv i jobbsökandet

bra grejer idag:
TUSEN TACK för hjälpen Marianne, love you!!
cykeltur
sökt tre jobb

By the way: fick ett superfint sms när jag vaknade
"Hej Lotta,
måste bara säga att jag tycker du verkar vara en sån härlig
och intressant person :-)
blir så glad av att prata med dig.
Ha en bra dag, kram!

Jag önskar:
att Sonias tumör ska försvinna, fara åt helvete rent ut sagt
att arbogamorden blir uppklarade så den stackars familjen får börja sitt sorgearbete


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vet du vad Lotta - jag önskar dig all lycka och välgång för du verkar vara så oerhört godhjärtad och drivande på en och samma gång. Toppenegenskaper!!!



Ha det gå kul i morgon och hälsa alla glada på festivalen!

2008-08-01 @ 18:40:47
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0