varför välja en gammal limpa när du kan få ett färskt wienerbröd

säger Gert Fylking i en intervju i i Se o Hör. Han säger även att han är gubbsjuk och att de som har problem med gubbsjuka bara är avundsjuka och att det är ett friskhetstecken att vara gubbsjuk. GO FYLKING!!! vaddå gubbsjuk? Visst finns det massor av unga och attraktiva män MEN icke att förakta en riktig man med de gråa tinningars charm. All ålder har sin tjusning. Jag vill inte kalla det gubbsjuk, jag kan tycka att det är sunt att ha en yngre partner, tror man håller sig yngre då!


George Clooney headshot ©2007 DigitalHit.com All rights reserved

het, läcker, skäggstubb
(fast lite besviken är jag,  han spenderar 3-4 timmar framför spegeln varje dag, jag undrar VARFÖR, karln behöver inte ens en spegel)



all ålder har sin tjusning, både limpa och färska winerbröd.
Det bästa är att det finns alternativ och att du väljer själv, det är ingen som väljer åt dig!
TACK GUD för det!!!

bra grejer idag:

VÄDRET
tonfiskröra
hårinpackning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0