då var ytterligare en era över

"Tack för ditt mail. Det har varit trevlig att ha dig i arbetsgruppen. Du är som en frisk fläkt som kommer in och ruskar om alla...och det behövs emellanåt. :) Vi lär ju ses ute i natten någon lördag, det är jag ganska säker på. Båda tycker ju om att svänga loss och skaka runt. Kommer säkert att läsa din blogg och se vad du har för dig (lovar att skriva ett inlägg oxå) Sköt om dig och din familj. Kramar från Anette B"

Lycka till framöver, hoppas du får det jobb som du önskar. Det var trevligt att få lära känna dig. Det vore kul att få höra hur det går, så du får gärna höra av dig om du vill.   Kram Mildred

Tack det samma jag kommer att sakna dig och dina glada skatt. Lycka till i framtiden , det kommer att gå bra för dig  . Om dina tillfällen inte dyker upp under sommaren försök njuta av sommaren. Hör gärna av dig , du vet att jag är pigg på att åka utomlands , även om jag inte kunde hänga på i våras.. 
Glad midsommar  .  Kram Lena

tack för dessa fina mail, jag blev lite rörd när jag läste dem. Därför vill jag föreviga dessa. Tack Integrationsenheten det har varit lärorikt!



sista dagen på jobbet!!!



den här resväskan började 1988 i Tanzania



nu drar jag och Molly till Falun över midsommar

bra grejer idag:
kors i taket, har varit i Domkyrkan..
dax att blicka framåt ang jobb
en skön kram
Molly och jag har dragit till Tina och Björn i Falun
en skön och mysig tacokväll med film och massa godis, tror i o f s att vi stannar kvar, det är nästan som ett hotell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0