du ska inte tro att du är något....

      Du skall inte tro att du är något.
      Du skall inte tro att du är lika god som vi.
      Du skall inte tro att du är klokare än vi.
      Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
      Du skall inte tro att du vet mera än vi.
      Du skall inte tro att du är förmer än vi.
      Du skall inte tro att du duger till något.
      Du skall inte skratta åt oss.
      Du skall inte tro att några bryr sig om dig.
      Du skall inte tro att du kan lära oss något.

      Vilken jävla skitlag måste jag säga. Jag vill göra om den till följande och den ska alla människor ta till sig:

      Alla människor är något, så det så
      Jag är lika god som andra
      Jag har aldrig sagt att jag är klokare men jag kan många saker
      Jag är bättre på en del saker och du är bättre på andra saker
      Jag vet mer om vissa saker och du om andra
      Ooo jag duger till massor av saker
      jag vill skratta med er
      jag har sån tur att jag vet att många människor bryr sig om mig
      åååå nog fan kan jag lära dig massor

      JANTELAGEN SUGER.....

      Jag läser om Paulina och Daniel Brolin, vilka fantastiska människor. Jag delar inte deras gudstro men de verkar så harmoniska trots att det har genomgått något som jag aldrig kan förstå. Jag hittade ett bra citat från Daniel Brolin
      "om du inte förlåter blir du fånge i dig själv, fånge i din vrede"

      jag måste erkänna mina misstag för att gå vidare här i livet och förhoppningsvis lär jag av mina misstag. Jag kommer säkerligen göra många många misstag igen men jag måste förlåta mig själv!!

      _________________________________

      avtackning på Johannisberg och Lövudden idag. Jag gjorde en rejäl vurpa, tror fan jag såg en femhundring på marken, därför ramlade jag eller så var det Gebro som puttade mig för jag inte kunde svaret på frågan :-)
      vi spelade lite basket, Babro, Claudia och jag mot Hawez, Freddy och Ingvar. Killarna vann men det var nästan våldtäkt, hade vi haft domare hade vi LÄTT vunnit...



      här är gänget redo



      det är vi sex som slutar!
      Jessica, jag, Mildred, Jean, Lotta och Anna
      alla har klara jobb utom jag
      Jessica fick jobbet på Lernia, STORT grattis!!
      jag letar vidare, ni som känner mig visste att jag inte var speciellt sugen på det jobbet.
      Det finns en mening med allt.
      Alla i min omgivning är optimistiska när det gäller mig, det tackar jag för!!

      IDAG HISSAR JAG:


      jordgubbar med Philadelfia ost och Fluff
      om det är gott?
      "har muslimer slöja"

      promme med marianne
      basketmatch
      korvstund på altanen




Kommentarer
Postat av: SIGFRID

med dessa saftiga jordgubbar och grädde så att du måste vara mycket

försiktig när du får väldigt ............................................. ..........

fett :)

en man av folket Godo

2012-02-04 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0