I just love Grey´s......

min motivation är borta, hittar den ingenstans. Någon som har sett den? Den som alltid finns hos mig den är verkligen putsväck, borta, gone with the wind, kaputt m m... två veckor kvar och jobba, två veckor utan motivation. Inte fan är det roligt heller. Jag är redan framme vid slutet, gazell som jag är. Vaddå leva i nuet? För nu ska jag vidare och jag är en riktig gazell (fast liknar inte en sån tack och lov). Jag tror absolut inte jag är unik i det här läget. Det är bara att bita ihop fast två veckor kan kännas länge men rätt vare är så är det snipp, snapp snut, så var detta jobb slut... min fokusering ligger redan i framtiden..

VÄDRET är fortfarande fantastiskt
en riktigt långpromme med Therese o Viggo
Greys I LOVE IT
dessa tre grejer är bäst idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0