I´m walkin on sunshine :-)

ååå vilken underbar dag. Nästan alla mina vänner slöt upp på Lögis, vissa med barn och vissa utan. Jättemysigt och bara kila runt på filtarna och prata. Bland mina vänner finns alla sorter, många gazeller, en del passionsknarkare, alla är lite speciella men det är i alla fall inte jag :-) men vi trivs så bra tillsammans. Vi funderar starkt på att flytta till ett kollektiv. Lotta P sköter städningen, Marianne sköter all tvätt, Maria sköter bakningen, Therese och jag lagar maten, Marie är en teknisk kvinna så hon får fixa allt sånt. En stor herrgård med pool..... visst är det härligt och få drömma....Vad vill Tina i Falun göra? Agneta du kan väl hänga på med städningen?

idag hissar jag:
hamburgertallrik med pommes
träffat många av mina härliga vänner
äggmackor
apelsinjuice
promme med Lotta P
VÄDRET


Kommentarer
Postat av: Lilla Tina

Jag har ingen stor herrgård men dock en egen pool....;)



Kram

2008-06-01 @ 19:57:56
Postat av: Tina i Falun

Jag vill bli servad av alla er andra, jag älskar arbete, jag kan titta på i timmar......



Purre

2008-06-02 @ 17:52:43
Postat av: Heimdall

Nice pictures

2011-10-07 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0