idag har vi gjort Falun



här är vi redo för att ge oss ut och sporta



här har vi en utav banorna vid Lugnet



falukorv



minigolf  vid Lugnets. Banan var kopierad från Faluns alla sevärdheter, riktigt riktigt häftigt. Hur gick då golfen?
På första plats Björn med 52 slag, Lotta 2:a med 66 slag, Tina 3:a med 70 slag och Molly kom 4:a :-)



här håller jag på och förbereder mig för att tag mig upp till hoppbacken



Molly vid Lugnet



här är vi



taget vid 100 trappsteg



taget vid 200 trappsteg



376 trappsteg och vi var uppe vid hoppbacken



nu jäklar ska jag upp



jag bara förbereder mig



snart så



jag är så glad att jag dinglar med benen



inte en riktig men alltid något



här äre Mollys tur



här är vi vid bocken :-)

bra grejer idag:
spelat minigolf
supersmarrig paj
aktiverat oss
Riesen kolor
tänk att det finns så gästvänliga och omtänksamma människor
softat i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0