man saknar inte kon förrän båset är tomt!!!

det är ett jävligt bra ordspråk tycker jag.!!

Dessa ordspråk lever jag efter:

Bättre att förekomma än förekommas.

Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat.

Den som ger sig in i leken, får leken tåla.

Den som sover syndar icke.

Den som vill vara fin får lida pin.

Det man inte har i huvudet får man ha i benen.

Det som inte dödar, härdar.

Ett gott skratt förlänger livet.

Genom sig själv känner man andra.

Hoppet är det sista som lämnar människan.

Kärleken är blind.

Man har aldrig roligare än vad man gör sig.

Mycket vill ha mer.

Smaken är som baken, delad.

Även solen har sina fläckar.

Tänk så många bra ordskpråk det finns. Jag kan nog säga att många stämmer in på mig.
Nu ska vi se vad helgen har i sitt sköte!

Bra grejer idag:
hälsat på min pappa fast det är alltid lika tungt
en ytterligare anställningsintervju
köpt en basketboll, nu ska det skjutas 3-poängare



tonåring och sommarlov, snart börjar högstadiet.... o my goodness...



min älskade pappa, ser ut som vanligt men det går tyvärr inte och kommunicera med honom. Han känner i alla fall igen mig men dessvärre känner han inte igen Molly längre .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0