nu snurrar de rejält i kolan ;-)

Jag tror jag ska skriva en bok eller rättare sagt jag vill skriva en bok om livet. Det är väl i den här åldern man får perspektiv. Ibland säger jag och många andra tänk om hade vetat det jag vet idag för 20 år sen. Hur kul skulle det vara egentligen? Livserfarenhet är guld värt. Idag har jag fått veta ytterligare några saker som jag visserligen visste förut :-)

bra grejer idag:
en rejäl busvissling
lunchdate
ett superfint tjänstgöringsbetyg
spänningen förgyller vardagen...



här är jag utanför mitt jobb, en utav sista dagarna måste förevigas

jag kollade runt lite här på nätet och jag vill verkligen kommentera att äldre kvinnor söker yngre män. Efter att ha varit singel i "nästan" sju år och varit ute en del på krogen vill Jag bara kontra med att yngre män söker äldre kvinnor, det kan ni fethaja. Jag har väl aldrig i hela mitt liv blivit så uppvaktad av yngre män. Det är ett ömsesidigt utnyttjande, är relativt säker på att ingen av parterna vill ha ett förhållande eller giftermål. Tiderna förändras och visst har det varit så i alla tider att äldre kvinnor dras till yngre män och vice versa. Det är även vetenskapligt bevisat att de passar bättre ihop sexuellt. Så jag tänker bara: GO FOR IT, det är inget barnarov, är parterna överens är det bara att träffas. Det vore tragiskt om samhället inte utvecklas. Äldre kvinnor är mycke fräschare och välbehållnare idag än för 20 år sen. Mellan äldre kvinna och yngre man blir det kravlöst och eftersom samhället har enorma krav idag tycker jag inte det är ett dugg konstigt. Det fiffiga är som vanligt att vi kan göra ett val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0