Vi basketspelare gör det med studs :-)



Jaha då var det friluftsdag i Rävnäs med jobbet. Vädret var verkligen så svenskt som det kan bli. Solen sken och det var varmt, sen blåste det halv orkan, sen kom det en rejäl regnskur, sen kom solen igen och så där höll det på. Jag fick syn på en basketboll :-) det är som ett gift, nu är jag ganska ringrostig. Jag har inte spelat på över 10 år men det kliar verkligen i fingrarna. Nu var hela basketställningen helt sne  med men vi delade upp oss i lag och fick en poäng för varje skott som vi satte. Behöver jag säga att mitt lag vann, hahahahaha. Först vare tjejerna som vann, sen mixade vi, då vann vi igen!!



här blåste det ganska friskt



det blev en roddtur, när vi hade kommit ut en bit kom regnet och det var inte lite regn!



jag blev rejält dyngsur



träffade på dessa



fokuseringen är total



vi vann, vi vann, vi vann :-) mot killarna, tralalalala



yes!!!!!



appåder



vi var i samma lag




iklädd blå-gult kvällen till ära (HEJA SVERIGE)

bra grejer idag:
BASKET
varit utomhus en hel arbetsdag
en mycket trevlig och annorlunda dag
promme med Smattrande Vesslan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0