cuando va a pasar algo divertido?

Nu är det inte så spännande så jag dissar:

1) förbannade kyla
2) Sveriges väder
3) slentrian
4) uppförsbackar
5) rynkor
6) frustration
7) vart är alla läckerbitar?
8) människor som tror det är ngt
9) bessewissrar
10) egoism

MEN

jag hyllar

1) Sonia som fyller 30 år idag, tack för smörgåstårta och trevligt sällskap
2) gymmat som en galning
3) räkor och crabfish
4) att min älskade unge kommer imorgon
5) pussar och kramar
6) snygga killar på gymmet
7) Grey´s anatomy
8) sova sked
9) brun-utan-sol
10) hårinpackning

sådär ja ställningen blev 10-10!!!





Kommentarer
Postat av: Nea.

Hejhej! Du har inte lust att köpa ett hemmabio system? :) Nytt och oanvändt. Kolla min blogg! :) Ha en bra dag.

2008-03-26 @ 20:55:58
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0