"en och två och tre passionsknarkare"

Vad är då detta begrepp? Det är myntat utav en av mina bästa vänner. Det finns många passionsknarkare i min omgivning. Vi behöver passion i våra liv, vi suktar efter passionen för av passionen mår man gudomligt. Passion är en underbar känsla. Passionen får oss att må bra, den är som ett gift. När vardagen gör sig påmind så är passionen som knark, det ger en kick. Den lyfter oss till oanade höjder. Jag tror passion och nyfikenhet går lite hand i hand, i alla fall när det gäller mig själv. Jag är nyfiken och jag upplever passion lite då och då. Många anser att passion är farligt. Delvis bara man tar kontroll över situationen. Vilket inte alltid är det lättaste, det sker ändå en överrumpling. En sak är en säker jag vill inte vara utan passionen den förhöjer mitt liv!!!

Så vare då dax för den stora finalen. Majzan och jag har laddat med C & D!!

image636

Kolla fokuseringen på oss två när det ska ätas chips å dip

image637

Molly satsade stenhårt på Amy Diamond och här kör hon sin egen repertoar

image638

för mig var det Rongedal som gällde

image639

Maria höll på Sanna Nielsen, här lägger hon hela sin själ i sången

image640

Här kör Molly och Maria en specialdans

image641

men vi var alla överens om att rätt låt vann. Jag tippade som vanligt rätt...haha... som den schlagerräv jag är!!

Japp, Charlotte Perelli tog hem det, hon har klass den kvinnan. Men hon måste extra försäkra sina ben... MAMMA MIA vilka snygga ben, långa och blanka. J Lo har försäkrat sin rumpa, Perelli måste försäkra sina ben. Nu är det bara och hålla tummarna i Belgrad. Vi har ett tag att ladda till och då blir det en ny schlagerkväll!!!

tre positiva saker idag:

1)  träffat Therese och Sara
2) myskväll med Molly och Maria
3) rätt låt vann

Kommentarer
Postat av: Sonia

Förvisso kanske benen hennes var snygga, men visst var hon minst tio kilo för mager? Tyckte att hon såg ut som en outvecklad tolvåring i kroppen. Brrr!!!

Men jag hade röstat henne som vinnare jag också, om vi nu bara ska gå efter låten. =)

2008-03-18 @ 02:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0