en "vanlig" dag på jobbet

en utav de roligaste mornarna på länge.
Ni vet de där med platt och lockligt hår, jag har kommit på ett knep för att hålla mitt hår platt. Jag plattar håret hemma sen tar jag med mig "saltkaret" som ger volym åt håret plus spray så fixar jag till resten på jobbet. Jag visade det för mina jobbarkompisar och naturligvis fick "Skräcken" vara försökskanin.
Resultatet blev slående.
Saied och jag skrattade hysteriskt i 20 minuter,
Anna rycktes med i våra skratt och in kommer Ann-Sofie och skrattar lika mycket hon.
Saeid har sånt skratt så man blir ännu gladare.
Vi skrattade tills vi fick kramp imagen och det var det värt.
Kan man starta dagen på ett bättre sätt?


image649

Ann-Sofie och Mildred samlas runt "Skräcken från Köping" eller
vare Raskenstam han hette :-)

image650

jag ber till högre makter
vad har jag hamnat, hahahahaha

image651

Anna kör en blandning av "Dabrowski-hoppet och en Brolinare"

image652

jag skulle försöka se sensuell ut
det gick inge vidare

tre positiva saker idag:

1) skrattkramper
2) min älskade unge har anlänt
3) myskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0