I don´t like mondays?!?!?!

sa Brenda Ann Spencer vid polisföhöret varför hon dödade rektorn Burton Wragg och väktaren Mike Suchar under en skottlossning mot Cleveland Elementary School i San Diego, Kalifornien, USA. Spencer skadade även 11 barn och en polis. Hon skakade på axlarna och sa att hon inte gillade måndagar, det här livar upp dagen! Flickan sa även att hon inte hade någon anledning och det var mest på skoj. Hon erkände sig skyldig för två mord och angrepp med ett dödligt vapen. Hon blev skickad till fängelse med straffet 25 år till livstid. Hennes brott, brist av ånger och oförmåga att ge en seriös förklaring för hennes handlingar vid tillfångatagandet inspirerades i sången "I don´t like mondays som senare The Boomtown Rats gjorde till en jättehit världen över!!

Nåväl jag kände imorse när jag vaknade, "fan det är måndag igen" men har inget behov av att att skjuta ihjäl någon, så mina jobbarkompisar ni kan vara säkra och alla andra oxå. Lite väl drastiskt att ta till för jag inte gillar måndagmornar men när man väl står i duschen, då är jag fit for fight igen!

Idag blev jag "jagad" av en kille med utländsk härkomst på bibblan i Mälardalens högskola! Han hejade på mig och flörtade. Jag hejade tillbaka, jag menar hur mycke folk känner inte jag? Vi gick upp i bibblan och han hängde efter. Till slut skulle jag åka tillbaka till jobbet och då kom han fram till mig efter jag hade hoppat in i bilen och frågade om jag var lärare på Komvux. Jag svarade att jag inte va det! Då fick jag till svar: jag tycker mycke mycke om dig!!!!!!! eeeeeeh är det så man raggar nuförtiden? det är inte min grej om jag vill ha någon. Men varför inte, det kanske gäller och hänga på någon om man ser något intressant, det värsta som kan hända är att man får ett nej och det allra värsta är väl att någon blir tillkallar polis. Nåväl det kommer inte bli han och jag i alla fall. Inte min typ! Nog för jag gillar män men inte alla!!!! Jag är en kräsen böna, tralalalala

tre positiva saker idag:

1) myskväll med Molly
2) trevlig lunch i Rosenhill
3) Nogger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0