jävlar i gatan vad jag har varit duktig idag!!!

Jag lever i ett väder U-land, det regnar jämt och ständigt. Vart kommer allt regn ifrån egentligen? fast det vet jag men det vore fint som fan om jag fick se solen att den verkligen existerade. Jag vill vakna upp med fågelkvitter och solsken, dessa mornar är gudomliga. Något annat som är gudomligt är män i uniform, jädrar jag kom från ämnet :-) nåväl Smattrande Vessan och Tjattrande Höken begav sig till Nautilus och tränade. Ingen var direkt sugen men när jag väl är där kör jag så det ryker. Vi styrketränade för fulla muggar. Jag känner mig stark och nöjd när jag har varit där. Som om det skulle stoppa där med träning. Neherå, vi tog en promme på 45 minuter. Beach 2008 närmar sig med stormsteg. Jag har sagt det förut tänker INTE ligga i vassen i sommar och jag vill inte att Greenpeace ska komma och släppa ner ett nät som drar upp mig och tro att de har fångat en val när jag solar. Det handlar bara om bestämma sig och det har jag gjort. Även om det är svårare att få bort magen när jag har kommit upp ï åldern.

tre positiva saker idag:

1) gymmat
2) promme
3) bra kvartsamtal ang min älskade unge

image635

puss och godnatt världen!
väntar fortfarande på inlägg av er jag har skällt på









Kommentarer
Postat av: Lilla Tina

Guuuuud vad du är duktig som tränar......själv har jag lyckats med att köpa ett kort till att börja med..;)

Kram kram

2008-03-14 @ 15:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0