Va rädda om varandra

  • ta vara på dagen
  • säg något positivt til nästa person du möter
  • skicka ett sms eller mail till alla du känner
  • sprid kärlek och komplimanger till människor i s t f att hålla in med dem
  • uppskatta att du är frisk
  • titta dig i spegeln och säg "livet är bra"
  • unna dig att vara lycklig
  • välj själv och låt inte andra människor välja åt dig hur du vill leva

Mina tankar har funnits hos Sonia hela dagen. Jag kommer skänka dig massor med tankar! Ge inte upp!!!

Du har berört så många människor. Jag vill prata med GUD och säga till honom att han måste agera NU!
Vad du genomlider kan ingen förstå!

tre positiva saker idag:

1) gymmat inför beach 2008
2) grattat Ylva
3) städat och påskpyntat


Kommentarer
Postat av: Sonia

Haha, nä, inte ens jag själv kan förstå vad det är som jag genomlider. Det är därför som jag också är ödmjuk nog att inte avkräva från min omgivning att de ska veta bättre än jag det som jag själv inte förstår. :-)

Annars tror jag nog att någon Gud kanske finns där uppe, men han bryr sig nog helt enkelt inte. Just nu har han säkerligen börjat årets påskfirande och sitter och super sig full.

Hoppas att utgången i kväll blev en trevlig tillställning. Kram!

2008-03-20 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0