det gäller att hitta gobitarna i livet!



jaha då hamnade mina grannar i VLT!!
läs gärna artikeln på:
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=767180



jag, Nellie, Maria och Elliott tog en promme och strosade runt. Då tittade Elliott på mig och sa: Lotta jag älskar dig!! Jag blev rörd enda in i hjärtat. Vilka fantastiska ungar!!





en annan fantastisk unge är min dotter, hon fyller 13 år den 25 maj och jag är stolt som en tupp över henne.



min älskade dotter



mor och dotter

positivt i helgen: fint väder, njutit av solen, promme ena dagen med Maria och kidsen, promme den andra dagen med Marie och Marianne, fest för Molly, sovmorgon, Mollys nya cykel, bjuden på middag av Sussie och kidsen, åå vad jag älskar min uteplats!!

negativt i helgen: stora kommunikationsproblem



Kommentarer
Postat av: annica

Vilken fin dotter du har Lotta

2008-05-25 @ 22:38:33
Postat av: Marie

Sådan mor, sådan dotter....vacker....

2008-05-27 @ 11:19:31
Postat av: gullunge

Haha,jag tackar er annica o marie ,Hah, va coola vi är asså<3

2008-05-27 @ 16:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0