i sommarens soliga dagar, jag vill göra allt som behagar!!

tänk att vädret kan påverka en så himla starkt. Bara att få sitta ute och göra grupparbete på jobbet gör att man lever upp. Sitta i gräset och bli lite halvsvettig men vad jag njuter. En cykeltur som gör mig svettig, jag njuter även där. In på Gina i sommarvärmen samt lön och prövar kläder även där njuter jag. Jag hoppas så innerligt att sommaren är här för att stanna.

TACK Marianne för att du gav mig en superbra förmån, LOVE YOU!!!

Lilla Tina: du är jätteduktig, du hade lagt in sju inlägg på kommentarer, jag tog bort fem. En sak är säker, du lyckades :-) du vet att jag har gästboken oxå på vänster sida. Jorå jag jobbar kvar på mitt gamla jobb men slutar 19 juni. Jag har varit på anställningsintervju men inte fått något svar. Det positiva är att det är sommar, tror knappast jag får något jobb
1 juli. Det löser sig med jobb förr eller senare. Jag har sökt över 10 jobb så skam den som ger sig. Jag kommer sakna mina jobbarkompisar och jag ger mig fan på att de kommer att sakna mig...

Ben Hur: hur tänker du egentligen? Kan du inte leva utan mig :-)

positivt idag: 5 kronors påsen, min andra lite dyrare påse, promme med Marianne, städat altanen, jag såg något läckert på lagret, VÄDRET........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0