Jag "tror" jag flyttar till Malmö....

Några på jobbet gav sig iväg på studieresa till Malmö. Första gången i hela mitt liv som jag blir åksjuk på ett tåg... vilken underbar stad. Vi tog tåget över till Köpenhamn endast 30 minuter. UNDERBART!!!



Gänget är samlat på stationen



framme i Malmö



Lotta 1 och Lotta 2



Lotta njuter av solen i Köpenhamn



det blev en pölse direkt i Köpenhamn



skål!!



det är skönt och bara vara



vi njuter av solen



för ovanlighetens skull blev det ett hopp :-)



det var VM i taxi



här blev det inget hopp!



fikarast



Humle och Dumle



det här va en rolig grej



jag vet att den här gatan finns i alla städer men inget går upp min gata där alla mina underbara grannar och vänner finns



Lotta tar en klurre Pepsi Max



dax för en sex timmars tågfärd

den här historien har vi skrattat åt i två dagar:

Den norska pojken drog av tjejen trosan och såg att hon var rakad!
-Ikke noe ull, utbrast han?
Flickan tittade på honom och sa:
-Ska du knulla eller virka?


positivt i två dagar: Malmö och Köpenhamn, sol, tävling på hemvägen

på minussidan: åksjuk och huvudvärk

Kommentarer
Postat av: Tove

ha ha ha

underbar historia :-)

2008-05-27 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0