Solen skiner - tack för det

jag är en utav få människor som inte passar i mössa. Jag ser verkligen inte riktigt klok ut men vafan gör det? Jag fryser i alla fall inte. Vilket härligt väder, sol och en riktigt fin höstdag. Det tackar jag för! Jag är även tacksam över mina vänner, ni betyder mycket för mig. 2008 har varit en riktigt jävla skitår, så kan det bli sämre? Håller på och funderar på positiva saker jag ska lyfta fram i min årskrönika. Den kommer vara fylld av tråkiga och sorgliga saker. I morgon är det två månader sen Sonia dog, USCH, tiden går så fort, det känns som igår!

Dagsläget:

HOPPAS PÅ HARRY

kan det blir värre?

KBT - förändringar är bra, mera sånt

det är viktigt att förlåta annars blir man bitter

***
Bra citat (fast välkänt):

Den enda du kan ändra på är dig själv!! SHOOT






Kommentarer
Postat av: Vania

Hej gumman!

Vad fin din bloggsida är, det har du gjort bra :)



Stora varma kramar

2008-11-03 @ 20:35:24
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0