det finns två sidor av allt

Det är så jag försöker tänka i dagsläget. Therese och Tinas pappas fick somna in snabbt vilket är både bra och dåligt, min pappa har alzheimer och har redan försvunnit fast han lever, jag har bearbetat det en lång tid. Vad är värst egentligen? Därför finns det två sidor av allt. Jag tror att det är lättare att tänka på det viset för att man ska orka med allt elände.

http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo&feature=related

bra grejer idag:

fredag och det är helg :-)

myskväll

siesta

Kommentarer
Postat av: Lilla Tina

Det är 16 år sen min pappa gick bort i hjärtinfarkt. Jag tänker fortfarande på vilket som skulle vart bäst......om vi hae fåt varit förberedda eller inte....har fortfarande inte kommit fram till nåt....



Kram tina

2008-10-11 @ 20:25:57
Postat av: Lilla Tina

som vanligt har jag problem med att lämna komentarer på din blogg.......ska vara om vi hade fått vara förberedda......suck



kram kram

T

2008-10-11 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0