en mysig dag med mina vänner

Vaknade halv sex av kramp i benet och "lite" headache....törstig som en kamel. Somnade om och tog en riktigt lång promenad med Marianne. Vi besökte Sonias gravplats på Östra Kyrkogården, det är fridfullt men ack så ledsamt. Ett litet hjärta där det stod "Sonia 1978-2008" när jag såg den så kom alla tårar igen och jag kommer förmodligen alltid bli ledsen när jag går dit. Jag tänker vårda hennes minne ömt! Jag tjatar om det igen, hon var alldeles alldeles för ung!!

Hem och tog en väldigt väldigt lång siesta. hyrde film och cyklade upp till Marianne. Vi åt supersmaskig mat, Marre skrällde maten var kanon, hon går från klarhet till klarhet. Efterrätt med chokladfondue och marschallows... En bra kärleksfilm. Kan det bli bättre???

Så dagen har varit fylld av bra grejer!!

Vänskap är guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0