Har du någon kusin eller släkting som kan passa mig?



så kan jag väl fråga?
tänker att utbudet är som vanligt dåligt och det får jag tycka hur mycket jag vill. Ärligt, vart är alla män i min ålder? har de emigrerat, försvunnit från jordens yta eller sitter de hemma och spelar dataspel?
ÖNSKAS:
en man som kan kombinera sitt intellekt med sitt yttre
vara aktiv och nyfiken
ha intressen och egna vänner
ha en sund, positiv och innovativ inställning
driftig, spontan, stabil, passionerad
händig

PLUS: om han kan laga mat och vara intresserad av mode

VAFAN alla sätt är bra, det är modernt och ragga på nätet. Alla väljer sina egna vägar!!
Undrar bara, finns han?

***

bra grejer idag:

feedback från R

bättrat på färgen

städat






Kommentarer
Postat av: Bicca

Jättefin bild på dig Lotta. Du passar jättebra i mörkt hår. Visst är det jobbigt att ALLT har två sidor, man kommer inte ifrån det hur man än skulle springa..... Tycker din blogg e både lättsam och allvarlig, kul å läsa. Gå gärna in på min nån gång å kika, den e lite annorlunda, adressen ovan.

Kram Icca (Ingela E)

2008-10-11 @ 13:36:36
URL: http://tokionight.blog.se/biccas
Postat av: Andrea

Jätte fin bild :)

2008-10-11 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0