Hello mr president :-)



finns det inga sittplatser får man roa sig själv



alltid lika trevligt och åka till Stockholm



SMARRIGT



Molly tar en godisbit (ingen större skräll)



jag äter gudomlig italiensk glass



Sara kanske ångrade att hon hängde på



roligast var när vi gick förbi riksdagen. Polisbilar, livvakter och limousiner.
Två utav tjejerna bredvid mig ropade HELLO MR PRESIDENT, han vinkade så glatt tillbaka. Jag frågade vem det var och det var en riktig :-) president nämnligen Georgiens.
Mikheil Saakashvili är namnet!!

bäst idag: totally uppraggad på tåget, världsklass!!!
HELLO MR PRESIDENT, såna brudar gillar jag
mysigt med Molly o Sara
mina nya ljuslyktor

***

imorgon finns mina tankar hos Therese, Tina och Marianne då de begraver sin pappa och make!.
Många varma kramar till er!!


Kommentarer
Postat av: gullunge

snyggingar på första bilden :)

det va jätte kul i stockholm, <3

2008-11-02 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0