jag är väl ingen ängel, jag förnekar inte det.....

Uppe med tuppen halv sex
då var jag inte sugen på Digestivekex

var på jobbet klockan sju
och har nästan jobbat till nu

tempot har varit på topp
nu är jag trött i min kropp

hann till och med bli dissad
istället för hissad

viktigt att veta vad man sänder
annars det rätt mycke händer

jag anar en rädsla och distans
tänker inte bli någon svans

men nu är det historia
jag har ingen gloria

visst gör alla fel och misstag
kan inte följa någon lag

senare på lunchen sprang jag på en polis
han är väldigt klok och vis

jobbade först åtta timmar
sen ner och jobba på gina, jag tror jag svimmar

från sju på morgonen till halv åtta på kvällen
tur man inte är på smällen

Marianne och jag satt kvar efter vi stängt butiken
ville inte vara sniken

det är dumt att bakelser ska behövas kastas bort
så på min tallrik var det snart torrt

denna arbetsvecka är redan över
fan jag har tjänat en del klöver

mysa i soffan är aldrig fel
puss, o kram och lite kel



Systrarna Eriksson "tutt-bakelser" smakar lika gott som den ser ut



the one and only



jag är på G i strålkastarna





Glöm inte och köpa Rosa bandet



Kommentarer
Postat av: Vania

Du är så härlig gumman!



Och visst behöver jag "bonussystrar", äkthet är inget självklart i dagens samhälle men du känns äkta!



varma kramar

2008-10-25 @ 11:41:35
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Eva (Håkans tjej!!!)

Vad snygg du är i mörkt hår!

2008-10-28 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0