ÄNTLIGEN lite insättning!

Idag fick jag in 15 högskolepoäng till för min kurs i "Förvaltningsrätt med inriktning mot socialrätt" ... har i dagsläget 252 högskolepoäng i det nya systemet och jag är stolt som en tupp. Som sagt äntligen lite insättning... fast annars så står jag helt fast vid att det får fan vara nog med elände och sorg. Det kryper närmare och närmare. Jag har ofta tänkt att Cancerfonden har så mycket pengar men där har jag tänkt om. SKÄNK PENGAR alla människor till forskningen. Tyvärr så drabbas bara fler och fler. Många bäckar små om man går ihop och sätter in pengar på Cancerfonden. Ni som läser, tänk över om ni vill skänka pengar, det behöver inte vara massor.

Usch vad kallt det var idag, det bara slog till. Det är dags att bege sig upp på vinden och hämta ner alla vinterjackor nu.

bra grejer idag:

tack Vania för ditt fina sms, det värmde. Jag tänker på er varenda dag och ofta
morgonpromme med Ylva
15 hp till - I LIKE

trevligt med manlig fägring på Gina
solstund med Cindy


 


Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Grattis till ytterligare poäng i studierna.

Jag stödjer flera fonder/föreningar genom att vara med i Postkodlotteriet, 150:-/månad och det känns jättehärligt att förhoppningsvis kunna ge något till andra. Även om en viss del "äts upp" av administrativa kostnader. Lotteri=kommersiellt jippo, kan diskuteras, men för mig känns det bra. Skulle jag vinna, kan jag dessutom skänka ytterligare summa till forskning m.m



Puss o Kram världens bästa Lotta

2008-09-10 @ 08:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0