En oroskänsla börjar infinna sig i magen

Idag är det tisdag och vips så sitter vi alla på Sonias begravning på fredag. Klumpen i magen börjar infinna sig igen. Visst har jag varit på flera begravningar förut men jag har aldrig varit på en sån ung människas begravning. Helt klart kommer det var hjärtslitande, tårfyllt och helt fruktansvärt, det vet jag. Samtidigt som jag verkligen kommer att gråta i massor för att hylla denna underbara människa. Åååå jag är så glad att jag hann säga hur storsint hon var innan Sonia dog, för efter sin död brukar människor hyllas. Fast det jag har hört återberättats, hört och sett så var hon en enastående människa när hon levde. Usch vad jag bladdrar men det är så svårt. Jag vill ta farväl och att vi alla stöttar varandra på en eventuella timmen begravningen kommer att ta.

***********************************************************

bra grejer idag:

biljetter till reuionen 4 oktober är införskaffade

rensat papper

jobbat

min säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0