Jag har fått nytt jobb!!!

Det finns en man som jag gillar.... Dessvärre kommer det aldrig bli vi och det är smällar man får ta i den här branschen. Han är gift så jag är borta ur leken och han kan inte vara nummer ett för mig då han är gift  men jag gillar honom ändå. Han är manlig så innåt helvete, det som är bäst är att han är skapligt bestämd och det behöver jag ..... ihop med mycket skinn på näsan samt mycket passionerad. Jag träffade honom idag och jag känner verkligen att jag gillar honom skarpt, så jag skickade ett sms och talade om det,  för hur ska han annars veta? Fast livet går vidare ändå, det är faktiskt en del av livet. Tänk om det bara vore och plocka den man ville ha? Jag"tror" han gillar mig fast han verkar rädd... Den rädslan får stå för honom... jag är inte rädd är bara glad att jag kan tala om vad jag tycker, det känns liksom bättre. Jag tänker självklart inte tala om vem det är, han vet och det räcker!

***********************

Jobbet kommer jag berätta mer om sen, tycker mina blivande arbetskollegor ska få reda på det först... imorgon blir det officiellt!!

*******************

imorgon är Sonias begravning, Vad kan jag säga? Det kommer bli en oerhört tung dag för oss alla. Hennes sambo, systrar, mamma och pappa. Tillsammans får vi stötta varandra och ge varandra styrka!!

BRA GREJER IDAG:

jag har fått jobb :-)

två möten

vilket underbart väder



Kommentarer
Postat av: Vania

Äntligen!!!



Grattis söta underbara Lotta till ditt jobb. Damn vad stolt och glad jag är och om Sonia hade varit här hade hon kanske sagt något i stil med - Tacka katten för att du fick jobbet, de andra stod sig bleka i jämförelse med dig!



Vi ses i morgon! Massor av kärlek till dig!

2008-09-25 @ 21:55:13
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh Stort Grattis till jobbet!! Det var väl på tiden, det är du väl värt!!



Hoppas det går bra imorgon, jag ska tänka på dig!



Kram Fia

2008-09-26 @ 00:01:32
URL: http://fiddeli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0