Jobb i sikte!?!?!!?

Idag fick jag ett trevligt telefonsamtal. Jag har sökt tre jobb på samma företag och jag var aktuell på alla tre tjänster. Kommer att få besked inom de närmaste dagarna. Jag skriver inget mer förrän det är klart men säger bara kort och gott: NU JÄVLAR ÄR DET MIN TUR!!!

bra grejer idag:
en fin och stärkande kommentar
Paola säger:

usch.. du har mycket att tänka på.... tycker att du är stark o det är bra att du är densamma ändå... att du inte ger upp... vilken kämpe... det är dig man har som förebild, det ska du veta!

hoppas verkligen på ett jobb

promme runt black river och Biskopsängen

ett skönt skumbad


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlnäs

Lycka till ...och hoppas du får jobb...och...ja...du har rätt ..ibland MÅSTE det vara sin egens tur...hihi.

Må gott//

2008-09-15 @ 20:12:20
Postat av: Vania

Jag håller alla mina tusen tummar för att du ska få ett jobb och det pronto. Förstår inte att folk har gett fan i att anställa dig alla redan :)

2008-09-15 @ 20:23:26
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu jävlar Kajving håller vi alla tummar som finns! Kör hårt!



Kramar

2008-09-17 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0