mellan hopp och förtvivlan



jarå det funkar... ett och ett halvt dygn som brunett.. roligast är att många inte känner igen mig. ÄNTLIGEN får jag gå i fred på stan :-)

hoppas fortfarande på ett jobb det är dags nu, har varit arbetslös i elva veckor

imorgon kommer Sonias dödsannons in i VLT och hennes syster beskrev den som den finaste nånsin. Det är två veckor kvar till begravningen. Tror att Sonia ville ha en ljus begravning. Jag är inte mycket för kransar (alla ära till blommor) men jag vill att forskningen ska framskrida och hjälpa människor som har blivit drabbade och så de kan rädda flera. Jag skänker många tankar varje dag till hennes sambo och övriga familj.

*************************************

bra grejer idag:
lunchmöte
träffat mina gamla jobbarkompisar
ett bra möte på stan
pizza
min älskade unge har kommit

DAGENS ROLIGASTE:  jag höll på och busade med lilla Elliott som för övrigt sprang omkring endast i blöja. Sen sa jag åt honom att jag skulle äta upp honom medans han svarade: Nej, Lotta jag är ingen köttbulle...

HEPP :-)

Kommentarer
Postat av: ;-)

O la la, du måste vara den snyggaste "baben" som går på Västerås gator. Den man som inte haffar dig, måste vara sinnessjuk.....

2008-09-13 @ 10:54:52
Postat av: Lina Maria Nilsson

Skönt att du äääntligen får gå i fred... :) puss LMN

2008-09-13 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0