Alltid skönt och lämna 021-området



Drog iväg till Uppsala och jobbade där idag. Trevligt med miljöombyte och få träffa min härliga jobbarkompis L. Dagen gick fort men vi hann mycket.
Här ligger kontoret i Uppsala.

Tog en fika med V och hennes dotter T på Chantal. Alltid lika trevligt och träffas, känns som vi har känt varandra i hundra år. Innebörden blir att jag alltid känner mig avspänd tillsammans med henne. Hon berättade att Sonias gravsten hade anlänt. Den kommer bli gudomlig precis som Sonia var. All kärlek till dig V och din resterande familj. Du behöver det i allra högsta grad!

Hittade en fin dikt som jag vill tillägna mina vänner:

När allt känns jobbigt
När allt känns ensamt
Då finns jag för dig,
aldrig mer än ett telefonsamtal bort...
 
När humöret är på topp
När livet leker
Då finns jag för dig,
aldrig mer än ett telefonsamtal bort...
 
Vi är vänner
i vått och i torrt.
Vi stöttar varandra när bergochdalbanan
virvlar på alldeles för fort
eller något stannat upp...
 
Jag finns och tar emot om du faller
om du vill...
Jag lyfter dig upp när du inte själv orkar
om du vill...
 
Äkta vänskap växer inte på träd



Kommentarer
Postat av: Tess

Rakt in i hjärtat med kärlek skrivet =)

Du är o förblir en av mina absolut käraste vänner min Lotta!



I berg o dalar vi vänskapsflaggen halar, i snö, sol, vind o vatten jag bugar o lyfter på hatten!



puss från svenska kocken =)

2009-04-22 @ 22:37:48
Postat av: Tess

Rakt in i hjärtat med kärlek skrivet! Du är och förblir en av mina absolut käraste vänner Lotta!



I berg o dalar vi vänskapsflaggen halar. I snö, sol, vind eller vatten, jag bugar ödmjukt o lyfter på hatten!

puss på dig Kermit

2009-04-22 @ 22:41:14
Postat av: vania

Väldigt fina och kloka ord som jag önskar att fler människor tog till sig.

Tusen tack för igår!!!



Kramar i massor

2009-04-23 @ 14:26:10
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0