♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ Lycka ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

  • våren är på stark ingång
  • jag hade bara en tröja på mig när jag var ute och promenerade, jag svettades :-)
  • jag har underbara vänner
  • jag har fått ett bra jobb
  • har en härlig grupp på min kurs
  • fått mycket positiv feedback
  • solen skiner
  • åt god mat idag
  • har varit ute och promenerat i två timmar
  • det är fortfarande ljust ute
  • helgen är på ingång, fast jag trivs med jobbet
  • gjort en smarrig matlåda
  • det nalkas chips och dip i helgen
  • med mera, med mera

Det är dessa saker som gör livet värt att leva.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken trevlig läsning. Du är värd att må så toppen. Saknar dig på jobbet. Hoppas att vi snart kan ta en lunch eller fika efter jobbet. Den där smarriga matlådan undrar jag vad det är för jag är lite hungrig så det är väl bäst att jag går och lägger mig. God natt & kram kram

2009-04-02 @ 21:39:18
Postat av: Fialia

Åh gud vad det smittade!

Har också haft sån "amazing feeling" (gillar dom orden på engelska de glider så fint i munnen. kramelis Fia (Maries svägerska)

2009-04-02 @ 23:41:50
Postat av: V

Ja, nu är det så vansinnigt "njutigt".



Fin helg till Dig, LOtta!

2009-04-03 @ 11:14:38
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Maj-Len

Visst är det härligt med vår i luften. Själv har jag inte riktigt den energi du verkar ha. Jag ska försöka att njuta av helgen. Hoppas vi träffas snart.

Kram

2009-04-03 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0