•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• va ärlig mot dig själv •*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•

så kan du vara ärlig mot människor runt omkring dig. Det handlar om att rannsaka sig själv, göra medvetna val här i livet, inte skylla på omständigheter. Ta kommando över ditt liv, din rädsla. Visst är vi alla små och rädda ibland men inte hela tiden. Låt inte hjärtat styra hela tiden, använd hjärnan. Det går att träna upp, tro mig jag vet! Varför inte mental träning när jag kan ägna mig åt kroppslig träning?



 

Dax och köpa ny kamera, vi blir lite rosa :-)

Fest med Gina - vi kör Rihannas "umbrella"
MTV nästa



the girls
gamla och unga





sen drog vi vidare till restaurangfesten på Pluto!


Kommentarer
Postat av: andrea!

dom bjuder vi på :) haha!

2009-04-13 @ 19:56:16
Postat av: vania

Å vad mysigt ni ser ut att ha tillsammans =) Kram kram

2009-04-14 @ 12:55:16
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0