så var det dax igen :-(

En utav mina studiekamrater som jag har haft kontakt med hela studietiden och till & från efter vi var klara med studierna. Hon har fått akut leukumi... första vändan klarade hon av MEN fick återfall... fick ett sms igår.... leukumin är tillbaka...de har hittat en donator MEN de har hitta flera sjuka cancer celler. De måste bort innan transplantationen kan genomföras. Förhoppningen är att tabletterna kan bota de annars finns det inget hopp om att bli botad......

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: FÖRBANNADE JÄVLA CANCERHELVETE..hatar, hatar, hatar....


Kommentarer
Postat av: Carolina

massa kramar från mig till dig

2009-08-11 @ 22:45:32
Postat av: Vania

Hon klarar det gumman - hon kommer att bli frisk, jag väljer att tro och hoppas!!!



<3 <3 <3

2009-08-12 @ 22:02:59
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0