PLÖTSLIGT händer det!!!!!!!!!!!!!!



jag har tyvärr inte vunnit på triss :-(

MEN

jag ska gå på ett s k urvalsseminarium gällande ett nytt jobb YIIIIHAAAAA gånger 100

jag har gjort slingor, har inte fått någon allergisk reaktion YIIIIHAAAAA

va hos tandläkaren med Molly idag, inga hål  YIIIIHAAAAA

idag har jag fått ett så jäkla himla fint sms, så jag kan inte göra annat än le :-) YIIIIHAAAAA

jag har tagit en riktig långpromme idag YIIIIHAAAAA

på minussidan idag är blodtrycket som är "lite högt" det går säkert ner nu när det eventuellt löser sig med jobb



Idag när jag var hos tandläkaren såg jag en DVD om djur och blev lite nyfiken på lemurer.
De är coola djur med ett häftigt utseende.
Det jag tyckte var mest intressant var_

 Det är honan som bestämmer (är dominant) i gruppen.


Kommentarer
Postat av: Vania

Jag håller alla mina tio tummar för dig gumman...eller var det båda tummarna? Skit samma, lycka till!!! =)

2009-02-18 @ 13:58:51
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du är en riktig glädjespridare och förtjänar det bästa. Lycka till med ALLT! kram kram

2009-02-19 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0