säger som Victoria: ja, ja, ja, jaaaaa

Idag har jag blivit drillad ordentligt. Var på urvalsseminarium på Arbetsförmedlingen. Det var många övningar vill jag lova. Jag tycker det gick bra, jag var mig själv. Nu hoppas jag att det går vägen och att jag får jobba på Af som jobbcoach!

Jag ska vara ledig i fyra dagar, HALLELUJA!! Vad skönt det ska bli. Ladda batterierna, för nu är jag sliten och trött! Ägna mig åt långa promenader, läsa, sova middag... haha, låter som värsta  pensionären men vad fanken jag är snart där.

LOVE AND PEACE EVERYBODY!

tack alla som har peppat mig och för era peppningar och omtanke till intervjun idag. Skickar en stor PUSS till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0