pussellbitarna börjar falla på plats

... vilket gör att klumpen i magen har minimerats enormt, paniken är nästan helt borta, gråter inte lika mycket längre. Naturligtvis är sorgen fortfarande tung
men genom att jag har pratat med människor som stod Göran VÄLDIGT nära,
gör att mina varför har fått svar,
det innebär att lugnet i kroppen stärks.

Gör val i livet som känns bra för er egen del, jag har gjort många bra val den sista tiden och jag är OERHÖRT stolt över dessa. Jag litar på min intuition och den stämmer oftast till 100 procent.

Jag väljer glädje i mitt liv,
sorger kan man inte göra något åt men det  mesta kan jag påverka till att få ett bra liv och det tänker jag göra.

Va inte rädd och ta hjälp om du mår dåligt, det finns hjälp att få.
Välj lycka och återigen säg JA till livet!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Lotta,

Brukar titta in på din blogg då och då och jag

måste bara säga att du skriver så himla fint på din blogg så tårarna bara rinner och man får sig en tankeställare... först om din väninna som gick bort och nu Göran, att du inte blivit författare övergår mitt förstånd, det är fantastiskt att läsa det du skriver som kommer direkt från ditt hjärta så beskrivande vackert, känner dig inte men du måste vara en fantastisk människa.



kram Anette (din granne med hunden)

2009-07-05 @ 12:34:34
Postat av: Vania

Jag säger JA, jag med!!!



Stora varma kramar

2009-07-07 @ 14:22:21
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0