Tack...

för att jag får möta människor som är tacksamma.
I fem veckor har jag följt mina kursdeltagare,
deras tacksamhet är enorm.
Människor som har varit sjukskrivna i många år,
ska rustas för att möta arbetsmarknaden.
Deras ödmjukhet gentemot varandra.

TACK TILL ER!!!

är det verkligen så att vi människor måste drabbas av olika tragedier för att ödmjukheten ska växa fram?
jag möter många egoistiska männskor
men inte mina kursdeltagare!
Människor behöver bredda sitt tänkande,
försöka sätta sig in i andra människors liv.
Gör du inte det, blir du ensam!


Kommentarer
Postat av: mamma muu

Du har alltid så sköna tänkvärda ord!

Visste ej heller du har en vän i Anna Ahlnäs

jag o hennes mamma var bästisar i många år !

Kram på dig !

Mamma muuu !

2009-06-24 @ 21:37:49
Postat av: Ramona

Världens bästa Lotta!! Tack för att vi fått träffa Cicci =)

2009-06-24 @ 22:26:38
Postat av: Lars-Eric Rågård

Hej Lotta! Är inne o kikar på din blogg,du har underhållt mig en bra stund med dina spännande inlägg.Förövrigt så har jag ALDRIG gillat att gå på kurser, förrän nu och det är din förtjänst.Kursen har utvecklat mig som person. mvh Lars-Eric

2009-06-24 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0