hela luften surrar, det är änglarna i himlen som för Sonia hurrar!



Två fina och underbara människor. Sonia finns inte längre bland oss, hon dog alldeles för ung blott 30 år. Idag skulle hon ha fyllt 31 år.

Det här fotot har jag kopierat från Vania. Det visar så mycket ömhet och kärlek!
Mina tankar finns ofta hos Vania, Kim och resten av familjen
men idag har jag tänkt på Sonia och hennes familj i stort sett hela dagen!

- Va rädda om varandra
- be om förlåtelse om du tycker det är värt det
- välj glädje
- respektera människor du bryr dig om och älskar
- välj människor som ger dig något och som du får tillbaka av i vått och torrt

till sist sjunger jag för mig själv:
JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA!!!

Solen har lyst denna dag,
för det är Sonias födelsedag!
-

Kommentarer
Postat av: Vania

Tack Lotta!!!

2009-03-26 @ 19:51:33
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0