Idag har jag fått euroforiska känslor

Vaknade riktigt dynförkyld, lånade Pelle och Mariannes bil och drog iväg på anställningsintervju i Uppsala!
Den gick suveränt bra. Träffade två trevliga kvinnor. Härliga personligheter och nära till skratt. När jag gick därifrån kände jag: JAG KOMMER FÅ JOBBET!!

Efter ungefär en halvtimme ringde de och sa att jag fick jobbet. Jag stannade till på en parkeringsficka och bara vrålade allt vad jag orkade: FY FAN VAD JAG ÄR BRA.... YIHAAAAAA!

Läs om min nya arbetsgivare på nedanstående länk:

http://www.kfg.se/

TUSEN TACK FÖR ALLA FINA SMS!!!


Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Jag visste det, Jag visste det

DU ÄR BÄST!!!

DET är du värd. GUUD VA KUL.

Du kan tänka LITE på mig. OM det dyker upp mer tjänster :)

HA en Riktig Trevlig Helg

Kram

2009-03-06 @ 22:22:39
URL: http://home.swipnet.se/wilma_azzra/
Postat av: Andrea

Det är du värd, gumman min :)

Du är BRA! Vi är så stolta över dig, att du aldrig ger upp! Du är en stark kvinna! Är så glad för din skull :) All lycka till dig vännen.



MASSA KRAMAR!

2009-03-07 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0