Jag är INTE bitter

för att Måns inte vann...... jo, kanske lite. Igår satt vi mest som fågelholkar och tänkte "vad var det som hände"?.Det häftiga med musik är att alla har så olika tycke och smak. Men visst var det en skräll igår? Jag var skapligt nöjd när Måns ledde efter röstningen sen när folkets röster kom... ja då var jag inte lika stöddig!

Personligen var Måns min solklara favorit. Agnes har en bra låt likaså Alcazar. Däremot EMD:s låt var lite tam, de brukar ha mera drag. Ugglas låt kommer bli en hat-kärleks låt. Texten är banal MEN icke att förakta. Vi har alla varit där någon gång i livet.

Vinnaren då? En rejäl kvinna med enorma resurser inte bara när det gäller rösten. Jag har lyssnat på den några gånger och den är originell och som den sanna patriot jag är kommer jag självklart hålla tummarna när Malena åker till Moskva.
För då är det HEJA SVERIGE som gäller och jag är inte bitter, jag va lite bitter typ 30 minuter sen är det bara och samla ihop sig och se sanningen i vitögat. NU hejar jag på Malena i Moskva.

http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM



i övrigt har jag haft en annorlunda och spännande helg.
after work med mina nya jobbarkompisar från 16.30-23-30 på kontoret
mysigt sällskap igår.... länge

Kommentarer
Postat av: rosanna

Jag förstod att Måns inte skulle vinna för att alla trodde de å han är för självsäker..sen är de ju alltid kul med lite variation i melodifestivalen tycker jag. Men vad snälla snälla skulle i Moskva å göra de fattar jag absolut inte.. skulle hon vunnit skulle jag aldrig mer kolla på de där....

2009-03-15 @ 15:38:04
Postat av: Åsa

Hej. Vi hade mkt trevligt i Globen på dagen och kollade självklart tv på kvällen igen. Jag tycker Måns eller Alcazar. Mest applåder fick EMD på dan. Vad har jag missat....sällskap länge igår!!!!!????? kramar till dig.

2009-03-15 @ 19:22:33
Postat av: V

jag dröjer mig kvar vid ordet "länge" och ler.



det låter härligt LOTTA!



fin måndag till DIG!

2009-03-16 @ 09:28:43
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0