"snälla snälla" näsa kan du sluta rinna?

Snälla, snälla, snälla, snälla
Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla
stanna kvar hos mig
för jag behöver ju dig.
Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla
Ja jag vet att det är lågt och be
men jag skiter i det.
Ja, för igår när du gick
i sista blicken som jag fick.
Jag kunde se
Ja, jag kunde se
Jag såg att du var på väg
till en annan kvinna
bort från mig.
Så snälla, snälla, snälla, snälla
Jag ber dig snälla låt mig inte sitta,
sitta ensam här.
Ja, medan du är här.
Så snälla hjälp mig fatta
hjälp mig att förstå.
Ja, vad har jag gjort för fel
som har fått dig att gå?
Ja, för det är väl så
Åh jag hatar, ja, att jag vet
ja, jag vet
ja, jag vet du kommer ge
allt du gav till mig
allt det det där jag fick
till en annan kvinna
och inte till mig

http://www.youtube.com/watch?v=uDcb8KGMJa0

Jag gillar Caroline af Ugglas. Vem har inte varit i den här situationen någon gång i livet och vet hur smärtsamt det är?
Jag tycker hon är äkta och skitcool
MEN
Måns Zelmerlöv kommer att ta hem det!!!

Kommentarer
Postat av: Vania

Hej gumman!

Hoppas det gått bra idag trots din hemska förkylning =)



Stora kramar

2009-03-10 @ 20:32:43
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0