Det är aldrig för sent att ge upp, däremot är det alldeles för tidigt!



http://www.edvisor.se/johan.html

Idag hade jag förmånen att lyssna på Thomas Fogdö och Johan Plate.
Jag beundrar människor som har tagit sig över hinder som många människor aldrig tror de någonsin ska ta sig över.
Thomas Fogdö som var världsetta i alpint när han råkade ut för sin ryggskada som gör honom förlamad.
Han har efter sin skada prövat att åka skidor igen men tycker nu att de finns andra utvecklingsmöjligheter och andra saker som känns motiverande men säger att han kommer att åka skidor igen. Han berättade om en vän som även han sitter i rullstol fixar och byta glödlampa själv.
Ja, finns det några hinder i vår vardag?
Vad har jag för möjligheter?

Johan Plate berättade om finnen som fick en kniv i ögat och svor: Perkilä, det var tur jag inte fick en sax, då hade båda ögonen blivit attackerade!!! Snacka om positivt tänkande!!

***

Lycka när vi står på perrongen och åker hem, då får jag besked att projeketet har förlängts och de har köpt upp en ny kurs. Vilket innebär att jag får fortsätta jobba några månader till.
Jag har lyckats med mitt uppdrag och de är supernöjda med min insats sa chefen.
FAN VAD JAG ÄR BRA!!!



Kommentarer
Postat av: Maj-Len

Vad roligt att du har fått jobbet förlängt!!

GRATTS!

Blir lite avundsjuk på föreläsningarna du har fått gått på.



Kram

2009-05-07 @ 20:11:02
Postat av: Tess

Grattis min lilla duva, jag är SÅÅÅÅ STOLT över dig å håller m Fy fan va du är bäst ;) pussiluss

2009-05-07 @ 21:19:04
Postat av: Vania

GRATTIS Lotta!!! :=)



Förresten håller jag med dig. Människor som lyckas inspirera andra med sin livsglädje och energi sina "hinder" till trots, dessa är fantastiska!

2009-05-07 @ 21:58:19
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Tina i Falun

Hurra, våran Lotta har lyckats igen.....



Du sprider ju enorm livsglädje och energi, glöm aldrig det.



P & K

2009-05-08 @ 06:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0