Mig äger ingen - rekommenderar STARKT att gå och se den



jag såg teatern igår och den är verkligen sevärd,
den har glädje, sorg, musik, kärlek med mera, med mera...


jag skickade ett mail till författaren Åsa Linderborg där jag skrev:

Hej Åsa!
 
Jag har läst din bok och blev väldigt berörd.
Den är så äkta, kärleksfull och enormt gripande.
Jag var och såg teatern igår.
Den var verkligen sevärd, jag ska starkt rekommendera flera och se den.
Min pappa har jobbat på Metallverken för många år sen.
 
Det är så härligt och inspirerande och se hur du har lyckats här i livet.
Jag tycker du är en driftig och kreativ person.
 
Tack för att du har delat med dig av din uppväxt och skildrat den i både glädje och sorg.
Min förhoppning är att du kanske skriver en till bok?
 
Varma hälsningar från en inbodd Västeråsare


****

det tog 11 minuter sen fick jag svar!!

Lotta,
Tusen tack!
Åsa

***

Härligt med ödmjukhet












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0