Alla får ligga?

Alla får ligga : strategier i förförelsekonst för den moderna gentlemannen och kvinnan

"I Alla får ligga får både män och kvinnor verktygen för framgång i det kittlande sociala spel som vi kallar flirt och raggning. Med sina unika kunskaper i ickeverbal kommunikation, social manipulation och påverkan, har Henrik Fexeus listat 170 konkreta och praktiska tips."

Jaha då har det kommit ut en bok om hur man får ligga.
Det blir säkert en hysch-pysch bok,
jag tänker köpa boken i alla fall.
Nyfikenheten tar aldrig slut!!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vem som helst kan få ligga. Bara att gå ut på krogen om det kittlar lite.

Men vissa, väljer att bara "ligga" med den som verkligen betyder något. Men just att få ligga är ju inte särskilt svårt... Så att skriva en bok i ämnet, det lär ju vara snabbt avklarat.



Våga vägra ligga säger jag.

Jag sparar mig till min pojkvän, och har alltid sparat mig, för jag anser att om typ 30 män varit mellan mina ben före honom. Så vad är det då för speciellt att ligga med mig?

Men det är bara MIN åsikt. :) Jag bryr mig faktiskt inte om hur andra gör. What ever makes them happy.



Nu går det ju lång tid mellan gångerna, han bor i Usa nämligen. Men det gör det så jävla speciellt de gånger han vi träffas.

2009-10-26 @ 14:52:57
URL: http://lesanglotdesanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0