Himlen får nya änglar alldeles för tidigt



Ett år sedan Sonias begravning.
Det var en utav de tyngsta dagarna i mitt liv,
jag som bara hade känt henne en kort tid var förkrossad,
när jag fick se de närmsta kändes de som mitt hjärta skulle brista.
Det var fruktansvärt!!
Nu har det gått en tid, Sonias död har gett mig perspektiv som jag skrivit så många gånger tidigare.
Titta på bilden
en frisk och härlig ung kvinna
blott 30 år
som har lämnat alla i stor sorg.
Hon var en riktig fighter,
hoppas att hennes dikter kommer till publicering,
hon har mycket att lära mänskligheten

**********





Sonias syster Vania och jag
Tack fina du för du ordnade denna ljus fest till minnet för din älskade syster!



tittar upp mot stjärnorna,
är säker på att Sonia finns där!



Kommentarer
Postat av: Tess

Så ofattbart, så orättvist, så oförståeligt! Precis som du säger så slits hjärtat itu o man vacklar inför livets mening. Men insikten blandas med sorgen och ger tillbaka vördnad och respekt inför det som hela tiden pågår: Livet i all sin prakt! Helt underbart att ära Sonia med ljusfesten, en för tidig ängel ler i sin himmel!

2009-09-27 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0